♥ﻗבﻡ ﻣــے ﺯﻧﻢ♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥ﻗבﻡ ﻣــے ﺯﻧﻢ♥

 

♥♥♥

ﺭﻭے ﻣـﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾڪــے ﻗבﻡ ﻣــے ﺯﻧﻢ ...

ﺟﺎﯾــے ڪہِ בﻟــﻢ

ﻧــہِ ﺑﻮבﻧــــــــــﺖ ﺭﺍ ﻣــے פֿــﻮﺍﻫــב

ﻭ ﻧــــہِ ﻧﺒﻮבﻧــــــﺖ ﺭﺍ ...

♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

abolfazl
ساعت16:15---20 بهمن 1392
کم پیدایی خانوم بلا ؟
راه گم کردم داداشی!


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت16:06---18 بهمن 1392
مردی خواست همه گرفتاری هایش را به دریا بسپارد...
ولی هرکاری کرد زنش سوار قایق نشد..


R & F
ساعت22:33---17 بهمن 1392
دلم برای دیدنت چ شاعرانه لک زده

بلور قلب کوچکم ز دوری ات ترک زده



بازم بیا وبمون.

منتظرتماااااااااااااا
فداااااااااااااااااات باوشه میام عزیزم


الهه ... نمکدون
ساعت21:39---17 بهمن 1392
سلام دخی بلا چطوری

ممنون میای وبم خانمی
شلام بدنیستم فدااااااااااااااااات وظیفس اجی جونم!


sajjad
ساعت13:04---17 بهمن 1392
لمس کن کلماتی ر اکه برایت می نویسم ...تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ... تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ... لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ... که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ...لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است ... لمس کن لحظه هایم را ... تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم، لمس کن این با تو نبودنها را.آبجی سپیده به ما سر نمیزنیااااااا؟؟؟؟؟؟
لایک زیبابود! داداشی بهت سرمیزنم بوخودا اتفاقا دیروز اومدم وبلاگتودیدم!


ابوالفضل
ساعت11:01---17 بهمن 1392
سلام بلا خانوم .

چطوری ؟

خوبی ؟

چه خبر ؟

کم پیدایی ؟

ببخش من دیر دیر آن میشم .

عجب هواشناسی ای داره این قلب تو .

هواشناسی قلب من که میگه طوفانی با بارش پراکنده ی بارانه .
سلام قوفونت بدنیستم توشطولی؟


میترا
ساعت7:52---17 بهمن 1392
سلام عزیزم

خیلی قشنگ بود عکسش رو هم خیلی دوست داشتم
شلام فدای توووووو عزیزمی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ